top of page
  • Writer's pictureKiia-Bettina

Matka unelmaan

Päivitetty: 3. jouluk. 2019

Viime postauksessani kirjoitin kehittymisestä.


Olen kokenut monesti hetkiä, joissa koen etten ole kehittynyt yhtään, olen samassa kohdassa kuin aloittaessani.


Olen alkanut näissä hetkissä muistuttaa itseäni siitä, että miksi/miten ajauduin tähän? Mistä lähdin silloin liikkeelle? Mitä olen jo saavuttanut, vaikken olisi oikeasti saavuttanut mitään?


Tällä hetkellä instassa olen saanut aika uskomattomia seuraajia, jotka ovat antaneet itselleni itsevarmuutta. Tuntuu kuin olisin saanut hiljaisen hyväksynnän heiltä.


Olen käsittelyssä kehittynyt huimasti ja uskallankin tehdä ennen ja jälkeen postauksen.

Valaisussa koen, että olen tajunnut jo paljon asioita. Toki tässä on vielä todella pitkä matka.



Olen oppinut: nettisivuista, brändäämisestä, somesta, SEOsta, valokuvauksesta, laskuttamisesta, opiskellut luovuutta ja ymmärtänyt mikä minua estää (postaus aiheesta) ja vapaa-ajan merkityksestä. Olen löytänyt mahtavia yrittäjiä, jotka tekevät unelma työtään. Lukenut mahtavia blogeja, kuunnellut podcasteja ja tehnyt webinaareja


Yllättänyt itseni:

  • Mokannut, mokannut ja mokannut.

  • Käytän exceliä

  • Oppinut historiaa

  • Nähnyt taidetta ja ymmärtänyt sitä

  • On tullut väärin ymmärryksiä, noloja hetkiä

  • Aloittanut blogin (ainut asia itselläni kirjoituksissa stressasi äidinkielen kirjoitukset)

  • Ystäviä, jotka kannustavat, uskovat ja tsemppaavat. Olen löytänyt ystäviä, joita kannustan, tsemppaan ja uskon heihin.


Kaikissa ei tarvitse olla hyvä, eikä kaikkea tarvitse tehdä itse tai yksin, lähes jokaiseen asiaan löytyy joku, joka on just paras tässä jutussa. Kaiken voi kuitenkin opetella ja tekemällä oppii! Epäonnistumisien kautta varsinkin!


Oletko miettinyt lähteä tavoittelemaan omaa unelmaasi? Ikinä, et tiedä mihin se sinut ajaa.



Tämän postauksen inspiroi Taru, joka toimii instassa @omanelamasisuperstara.fi Hänellä on tällä hetkellä mahtava ilmainen opas, joka liittyy omiin unelmiin ja pelkoon kohdata niitä!


Tein sen ja muisti, mistä kaikki alkoi ja miksi lähdin tavoittelemaan omaa unelmaani.



-KiiaBettina



19 katselukertaa0 kommenttia

Viimeisimmät päivitykset

Katso kaikki
bottom of page